Kirjoittaja Aihe: Ei voi olla totta...  (Luettu 1548 kertaa)

Timlord

• Vieras
Ei voi olla totta...
« : Helmikuu 01, 2010, 06:06:03 ip »
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020111038045_uu.shtml

Mikä on mennyt pieleen kun me suomalaiset ollaan näin lampaita. Pian meoltä viedään varmaan talotkin jos on saanut parkkisakon...

Qkkeli

• Vieras
Vs: Ei voi olla totta...
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2010, 10:44:54 ip »
Ääääh.. Onkohän tässä nyt jäänyt jotain oleellista kertomatta lehdelle, koska ei pelkkä rattijuopumus voi olla syynä aseiden takavarikointiin.

Timlord

• Vieras

Qkkeli

• Vieras
« Vastaus #3 : Helmikuu 11, 2010, 02:02:07 ip »
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021111096514_uu.shtml

Yksi kerrallaan kaikki kielletään ja laitetaan luvanvaraiseksi. Kohta pitää leipäveitsen ostamiseen hakea poliisilta lupa, sitä ennen tietenkin tehdään kaikki mahdolliset psykologiset testit ja vielä vaikka mitä, lupa uusitaan kahden vuoden välein.

Timpe

• Global Moderator
  • Full Member
    • MSN Messenger  - puntsi@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Helmikuu 17, 2010, 11:55:10 ap »
In Finland we have this thing called Reilu meininki!
Kalassa.net - Kaikkea kalastuksesta

pahakala

• Jr. Member
  • **
  • Hirvi viime syksyltä
    • Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 03, 2010, 06:46:08 ip »
Joo ja nyt kuulin että on ehdotettu että ilmakivääreistäkin tulisi luvanvaraisia että huhhuh alkaa ola aika naurettavaa touhua...
"Tulta täysi laidalta tuol hirvi tallustaa"

Sambou

• Toimittaja
  • Sr. Member
  • Pyy Pivossa.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Syyskuu 03, 2010, 08:32:21 ip »
Joo ja nyt kuulin että on ehdotettu että ilmakivääreistäkin tulisi luvanvaraisia että huhhuh alkaa ola aika naurettavaa touhua...

Yhdyn samaan, On se nyt kummallista kun ei edes ilmakiväärin panoksia saa sellainen henkilö ostettua, jolla on haulikkoon ja kivääriin luvat, jos on alle 18 vuotias. Itse olen muutaman kerran joutunut suutahtamaan, että onpas kummallista touhua esimiehiltä, mutta yleensä pienen sananvaihtelun jälkeen ovat patruunat lähteneet mukaani.
Sarsilmaz laulaa ja lintu tippuu.

Cheyenne

• Full Member
    • Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 06, 2010, 07:56:29 ip »

Yhdyn samaan, On se nyt kummallista kun ei edes ilmakiväärin panoksia saa sellainen henkilö ostettua, jolla on haulikkoon ja kivääriin luvat, jos on alle 18 vuotias. Itse olen muutaman kerran joutunut suutahtamaan, että onpas kummallista touhua esimiehiltä, mutta yleensä pienen sananvaihtelun jälkeen ovat patruunat lähteneet mukaani.

Ja varsinkin kun nuo ilmakiväärin luodit on aika hyviä myös ongen painoiksi...

Sambou

• Toimittaja
  • Sr. Member
  • Pyy Pivossa.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Syyskuu 06, 2010, 11:15:17 ip »

Ja varsinkin kun nuo ilmakiväärin luodit on aika hyviä myös ongen painoiksi...

Niinhän ne kaikki sanoo !  ;) Ase laki muuttuu, ja niin ihmisetkin. Tuo ilmakiväärien luvallistuttaminen ei käy kyllä omaan järkeeni, millä naskalit harjottelevat ampumista ja mikä mukavempaa kuin palopostin korkuisena tiputtaa eka rätkä?  ;)

Hundderi93

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 06, 2010, 11:18:40 ip »
Joo aika outoa tosiaan olis, jos tuo kiellettäs.   :( Itellä myös kokemuksia panoksia ostaessa kassalla ruvettu kyselemään puhelimella esimieheltä, että saako niitä myydä. Mukava siinä odotella ku jonoa alkaa kertyä selän taakse...  :-\
Metälle-------------->

Sambou

• Toimittaja
  • Sr. Member
  • Pyy Pivossa.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : Syyskuu 06, 2010, 11:21:27 ip »
Joo aika outoa tosiaan olis, jos tuo kiellettäs.   :( Itellä myös kokemuksia panoksia ostaessa kassalla ruvettu kyselemään puhelimella esimieheltä, että saako niitä myydä. Mukava siinä odotella ku jonoa alkaa kertyä selän taakse...  :-\

Itsekkin olen kokenut saman tilanteen niin lukuisia kertoja, ettei perässä pysy!

marlinisti

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : Syyskuu 24, 2010, 08:27:05 ip »
Ilmakot alkaa nykyisin olla jo melko tehokkaita lyijynkylvölaitteita ja voi hyvinkin olla että menee luvanvaraiseksi .Kun saadaan aikaan oikea kieltobuumi ,niin kaikki on mahdollista,itse olen paukutellut kohta 55 v kaikenlaisilla vehkeillä ja metällä olen ollut sylivauvasta asti(ei ollu äiteellä lapsenvahtiongelmia ,kun olin isän kanssa metällä--selkärepussa niin kiinni etten pois päässyt,repunnaru kaulanympärillä tiukalla vaan ei jäänyt mitään vikaa vikaa vikaa).
Jos nykyisin riitelet ja uhkailet naapuriasi,tappelet juovuksissa/selvinpäin,ajat kännissä,niin pyssyt pääsääntöisesti lähtevät toiseen osoitteeseen,siinä ei auta hirviporukan johtajuus,ampumaseuran jäsenyys,tai muut pikkuseikat,asiasta on tullut yleinen käytäntö poliisipiireissä,eli mieti aiotko metsästää ennenkuin rellestät!